سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

CRM چيست؟

ارائه‌دهنده‌ي راهكارهاي نرم‌ افزاري سازماني و شركتهاي متوسط

CRM چيست؟

۳۱ بازديد

CRM چيست؟ اين يك تعريف ساده از CRM است. نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) يك فناوري براي مديريت كليه روابط و تعاملات شركت يا فروشگاه اينترنتي شما با مشتريان و مشتريان بالقوه است. هدف ساده است: بهبود روابط تجاري براي رشد تجارت خود. نرم افزار CRM به شركت ها كمك مي كند تا با مشتريان در ارتباط باشند، روندها را ساده كرده و سودآوري را بهبود بخشند.

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري CRM

CRM چيست؟

CRM چيست؟

وقتي مردم در مورد CRM صحبت مي كنند ، معمولاً به نرم افزار CRM اشاره مي كنند ، ابزاري كه به مديريت تماس، مديريت فروش، بهره وري نمايندگي و غيره  در شركت و فروشگاه اينترنتي كمك مي كند. اكنون نرم افزار CRM  فركام مي تواند براي مديريت روابط مشتري در كل چرخه عمر مشتري، بازاريابي گسترده، فروش، تجارت ديجيتال و تعاملات خدمات مشتري استفاده شود.

 CRM به شما كمك مي كند تا در طول چرخه زندگي خود با آنها از جمله يافتن مشتريان جديد، برنده شدن در مشاغل آنها و ارائه پشتيباني و خدمات اضافي در طول روابط خود، بر روابط سازمان خود با افراد منفرد تمركز كنيد.

نرم افزار CRM مناسب چه كساني است؟

 نرم افزار CRM براي همه، از جمله فروش، خدمات به مشتري، توسعه تجارت، جذب نيرو، بازاريابي يا هر شغل ديگر مي باشد. راهي بهتر براي مديريت تعاملات و روابط خارجي است كه باعث موفقيت مي شود. نرم افزار CRM به شما امكان مي دهد اطلاعات تماس مشتري و مشتري را ذخيره كنيد، فرصت هاي فروش را شناسايي كنيد، موارد مربوط به خدمات را ضبط كنيد و كمپين هاي بازاريابي را مديريت كنيد ، همه در يك مكان مركزي  و اطلاعات مربوط به هر تعامل مشتري را در دسترس هر كسي در شركت خود قرار دهيد كه ممكن است به آن احتياج داشته باشد.

با قابليت مشاهده و دسترسي آسان به داده ها ، همكاري و افزايش بهره وري آسان تر است. هر كس در شركت شما مي تواند ببيند كه چگونه با مشتري ارتباط برقرار شده است، آنچه را كه خريداري كرده اند، آخرين زمان خريد خود را، آنچه را پرداخت كرده اند و موارد ديگر. CRM مي تواند به شركت ها در هر اندازه كمك كند تا رشد كسب و كار را افزايش دهند ، و مي تواند به ويژه براي يك تجارت كوچك مفيد باشد، جايي كه تيم ها اغلب نياز به يافتن راه هايي براي كار بيشتر با كمتر دارند.

نرم افزار CRM ركن اصلي يراي تجارت شما

CRM بزرگترين و سريعترين رده نرم افزار كاربردي سازماني است و پيش بيني مي شود هزينه هاي جهاني CRM تا سال 2027 به 114.4 ميليارد دلار برسد. اگر تجارت شما ادامه يابد، شما به يك استراتژي براي آينده احتياج داريد كه در اطراف مشتريان شما باشد و توسط فن آوري مناسب فعال مي شود. شما براي فروش، اهداف تجاري و سودآوري اهداف داريد. اما داشتن اطلاعات به روز و قابل اعتماد در مورد پيشرفت شما مي تواند مشكل باشد. چگونه بسياري از جريان هاي داده حاصل از فروش، خدمات به مشتري، بازاريابي و نظارت بر شبكه هاي اجتماعي را به ترجمه مي كنيد.

 crm و جمع آوري اطلاعات مفيد تجاري

CRM چيست؟

CRM چيست؟

نرم افزار CRM فركام مي تواند نماي كاملي از مشتريان شما داشته باشد. شما مي توانيد همه چيز را در يك مكان مشاهده كنيد. يك داشبورد ساده و قابل تنظيم كه مي تواند سابقه قبلي مشتري با شما، وضعيت سفارشات وي، هرگونه مشكلات برجسته خدمات مشتري و موارد ديگر را براي شما بازگو كند. حتي مي توانيد انتخاب كنيد كه اطلاعات مربوط به فعاليت عمومي آنها در شبكه هاي اجتماعي را شامل شود.

مواردي كه دوست دارند و دوست ندارند ، آنچه در مورد شما يا رقباي شما مي گويند و به اشتراك مي گذارند. بازاريابان مي توانند از يك راه حل CRM براي مديريت و بهينه سازي كارزارها و سفرهاي هدايت شده با رويكرد داده محور استفاده كنند و خط لوله فروش يا چشم اندازهاي آينده را بهتر درك كرده و پيش بيني را ساده تر و دقيق تر كنند. شما در هر فرصت يا هدايتي كاملاً واضح و قابل مشاهده خواهيد بود و مسير روشني از سوالات تا فروش را به شما نشان مي دهد. برخي از بزرگترين دستاوردها در بهره وري و ايجاد تغيير در كل شركت به سمت مشتري مداري مي توانند ناشي از فراتر رفتن از CRM فقط يك ابزار فروش و بازاريابي و جاسازي آن در تجارت شما باشند. از امور مالي گرفته تا خدمات مشتري و مديريت زنجيره تامين. اين كمك مي كند تا اطمينان حاصل شود كه نيازهاي مشتري در خط مقدم فرآيند تجارت و نوآوري قرار دارند.

اگرچه نرم افزارهاي CRM به طور سنتي به عنوان ابزارهاي فروش و بازاريابي مورد استفاده قرار مي گرفتند ، اما خدمات و پشتيباني مشتري بخشي از CRM در حال افزايش است و نقشي اساسي در مديريت ارتباط جامع مشتري است. مشتري امروز ممكن است در يك كانال – مثلاً توييتر – مشكلي را مطرح كند و سپس براي حل و فصل خصوصي آن به ايميل يا تلفن تغيير دهيد. يك سيستم عامل CRM فركام به شما امكان مي دهد بدون از بين بردن رديابي، پرس و جو را از طريق كانال ها مديريت كنيد و به فروش ، خدمات و بازاريابي ديد واحدي از مشتري را براي اطلاع از فعاليت هاي او مي دهد. توانايي اتصال اين سه عملكرد و تيم هايي كه آنها را در يك پلت فرم و با يك ديدگاه به مشتري ارائه مي دهند ، براي ارائه تجارب مرتبط و مرتبط بسيار ارزشمند است.

نرم افزار CRM چه كاري انجام مي دهد؟

يك راه حل مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به شما كمك مي كند تا با سازماندهي اطلاعات مشتري و چشم انداز مشتريان جديدي پيدا كنيد ، كسب و كار آنها را برنده شويد و آنها را راضي نگه داريد تا به شما كمك كند روابط قوي تري با آنها برقرار كرده و تجارت خود را سريعتر رشد دهيد. نرم افزارهاي CRM با جمع آوري وب سايت ، ايميل ، تلفن و داده هاي رسانه هاي اجتماعي مشتري – و موارد ديگر – در چندين منبع و كانال شروع مي شوند. همچنين ممكن است به طور خودكار ساير اطلاعات ، مانند اخبار اخير در مورد فعاليت شركت را به خود جلب كند و مي تواند اطلاعات شخصي مانند تنظيمات شخصي مشتري در ارتباطات را ذخيره كند. ابزار CRM اين اطلاعات را سازماندهي مي كند تا سوابق كاملي از افراد و شركت ها را به شما ارائه دهد ، بنابراين مي توانيد رابطه خود را با گذشت زمان بهتر درك كنيد.

با نگاه تلفيقي به هر مشتري و مشتري ، از نرم افزار CRM براي مديريت فعاليتها و تعاملات روزمره مشتري استفاده مي شود. از منظر بازاريابي ، اين بدان معني است كه از طريق كمپين ها و سفرهاي بازاريابي ديجيتال ، چشم اندازهاي خود را با پيام مناسب ، در زمان مناسب ، درگير مي كنيد. براي فروش ، نمايندگان مي توانند با ديد واضحي از خط لوله خود ، سريعتر و هوشمندتر كار كنند و پيش بيني دقيق تري را انجام دهند. تيم هاي بازرگاني مي توانند به سرعت تجارت الكترونيكي – از سفارشات آنلاين تا وانت در حاشيه – را براي خريداران مصرف كننده خود (تجارت B2C) و خريداران مشاغل (تجارت B2B) راه اندازي و مقياس بندي كنند. و نمايندگان خدمات مشتري مي توانند به نيازهاي مشتري در هر كانالي – از خانه ، محل كار يا دفتر – پاسخ دهند.

يك سيستم عامل CRM همچنين مي تواند به ساير برنامه هاي تجاري متصل شود كه به شما در توسعه روابط مشتري كمك مي كند. راه حل هاي CRM امروزه بازتر هستند و مي توانند با ابزارهاي تجاري مورد علاقه شما مانند امضاي اسناد، حسابداري و صورتحساب و نظرسنجي ها ادغام شوند ، به طوري كه اطلاعات از هر دو طريق جريان مي يابد تا شما يك ديد 360 درجه واقعي از مشتري خود داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.