سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

آرشیو دی ماه 1399

ارائه‌دهنده‌ي راهكارهاي نرم‌ افزاري سازماني و شركتهاي متوسط

راه اندازي سايت فروشگاهي با وردپرس

۲۲ بازديد

تعاريفي از وردپرس از فروشگاه ساز فركام

 راه اندازي سايت فروشگاهي با وردپرس –  اگر در وبلاگ هاي گوناگون عضو باشيد حتما با موضوعاتي مواجه مي شويد از قبيل اينكه آيا با وردپرس مي توان يك سايت با موضوعات : سايت فروشگاهي، سايت خبري، سايت شركتي، طراحي سايت آموزشي و… راه اندازي كرد ! اكثر كاربران كه به تازگي قصد دارند تا وارد دنياي بزرگ وردپرس شوند همواره چنين سوالاتي را از ديگران مي پرسند تا بتوانند يك سيستم مديريت محتواي مناسب براي سايت خود انتخاب كنند، حال در اين مقاله از طراحي سايت فروشگاه اينترنتي فركام ارئه دهنده انواع ابزارهاي فروشگاهي آنلاين قصد داريم تعاريفي از وردپرس و كاربرد آن براي شما كاربران همراه داشته باشيم.

وردپرس به زبان ساده

راه اندازي سايت فروشگاهي با وردپرس

راه اندازي سايت فروشگاهي با وردپرس

به طور ساده ميتوان وردپرس – wordpress را اينگونه تعريف كرد: وردپرس ابزاري براي ايجاد يك وب‌سايت است كه به زبان php نوشته شده است كه تمامي افراد مي‌توانند، اقدام به دانلود برنامه ورد پرس به صورت رايگان كنند و براي مديريت توليد محتواي وب‌سايت خود، از آن استفاده كنند.

وردپرس از يك سيستم مديريت محتواي سايت ساز كه با استفاده از آن قادر خواهيد بود تا به راه اندازي انواع گوناگوني از وبسايت و وبلاگ بپردازيد. با اطمينان بر اساس تجربيات شخصي و نمونه هاي مشاهده شده به جرأت مي توانم اين اطمينان را به شما بدهم به دليل انعطاف بالايي كه سيستم مديريت محتواي وردپرس دارد با استفاده از آن قادر خواهيد بود تا اقدام به راه اندازي  وبسايت فروشگاهي خود با وردپرس كنيد.

در حقيقت وردپرس يك بستر عالي براي انواع وب سايت‌ها، از وب سايت‌هاي وبلاگ نويسي گرفته تا وب سايت‌هاي تجارت الكترونيكي و يا وب سايت‌هاي تجاري بسيار قدرتمند است.  وردپرس يك نرم‌افزار مديريت محتواي همه كاره است.

تعريف حرفه اي وردپرس

وردپرس wordpress به زبان حرفه اي :  وردپرس عبارت است از يك سايت ساز متن باز و رايگان تحت وب كه در دسته CMS ها (Content Management System) قرار دارد. همانطور كه اشاره شد وردپرس به صورت رايگان و متن باز مي باشد كه مي توان آن را جزء دسته نرم افزارهاي دنياي آزاد قرار داد. به معني اين است كه اگر دستي در برنامه نويسي و كدنويسي داشته باشيد قادر خواهيد بود تا هر نوع شخصي سازي بر روي وردپرس انجام داده و سايت دلخواه خود را با استفاده از آن طراحي و پياده سازي كنيد.

فرقي نميكند شما از سيستم اختصاصي، از وردپرس يا هر سيستم مديريت محتواي ديگري استفاده كنيد، مهم اين است كه شما اصولي كار كنيد. بازاريابي و سئو سايت را قوي انجام دهيد و محتوا بخش محصولات و محتوا بخش content marketing سايت را خيلي عالي و خيلي حرفه اي ايجاد كنيد. در اين صورت مي توانيد وب سايتي داشته باشيد كه مشتريان بيشتر و در نتيجه فروش بيشتري خواهد داشته باشد و در نهايت بتوانيد وب سايت فروشگاهي خودتان را با يك سيستم كاملا اختصاصي راه اندازي كنيد و از آن نهايت استفاده را بكنيد تا درآمد خوبي از فروشگاه آنلاين خود داشته باشيد.

پس مهم اين نيست كه شما از چه سيستمي استفاده مي كنيد، سيستم هاي مديريت محتوا يا سيستم عاملي كه با آن كار مي كنيد حتي سيستم آمارگيري كه شما از آن استفاده مي كنيد، نقش كوچكي در موفقيت كسب و كار شما دارند. مهم اين است كه خودتان بخواهيد از هر روشي كه شده كسب و كار موفقي داشته باشيد و براي سايت فروشگاهي زمان مفيد بگذاريد تا بتوانيد كسب و كارتان را به يك كسب و كار اصولي و قدرتمند تبديل كنيد.

مديريت يك استارتاپ و فروشگاه اينترنتي حرف اول و آخر را ميزند، يك مدير موفق و قوي كارمندان موفق و قوي دارد و ميداند چطور محدوديت ها را به فرصتي براي رشد كسب و كار خود تبديل كند.

سخن پاياني

در صورتي كه هنوز طراحي و كار كردن با نرم افزار وردپرس براي سايت فروشگاه اينترنتي، براي شما كاري دشوار است، مي‌توانيد از قالب‌هاي آماده استفاده كنيد،‌ يا طراحي آن را به فركام بسپاريد. همچنين براي داشتن فروشگاه اينترنتي نيز، يكي از بهترين‌‎ گزينه‌ها ميباشد و به قدرت مي توان گفت: داشتن يك فروشگاه اينترنتي مناسب با وجود فروشگاه ساز آنلاين فركام دور از ذهن نيست.

ارتباط مديريت فروشگاه اينترنتي و رفتار مشتري

۲۳ بازديد

ارتباط مديريت فروشگاه اينترنتي و رفتار مشتري، با توجه به دسترسي افراد به شبكه هاي اجتماعي، رفتار خريد در مردم به مرور زمان تغيير پيدا كرده است براي مثال بيشتر افراد تمايل دارند، كه به صورت آنلاين خريد خود را انجام دهند خريد آنلاين از بسياري از جهات به صرفه تر است، چرا كه هزينه رفت و آمد را حذف مي كند، و از هدر رفتن زمان جلوگيري مي كند، به همين سبب امروزه فروشگاه هاي اينترنتي در جايگاه بسيار مناسبي قرار گرفته اند و بسياري از كسب و كار ها از حالت سنتي خارج شده و به صورت فروشگاه هاي آنلاين فعاليت مي كنند، افراد زيادي تمايل به راه اندازي فروشگاه دارند اما تنها با راه اندازي فروشگاه نمي توانيد پيشرفت كنيد، بلكه بايستي مراحلي را نيز طي كنيد براي پيمودن اين مراحل بايستي از افراد متخصص در زمينه “مديريت فروشگاه هاي اينترنتي” بهره ببريد.

مراحل مديريت فروشگاه هاي اينترنتي

  • طراحي و راه اندازي فروشگاه اينترنتي
  • توليد محتوا براي فروشگاه اينترنتي و انتشار آن
  • پاسخ به كاربران فروشگاه اينترنتي

تحقيقات جديد محققين نشان مي‎دهد در پشت هر عمليات خريد يك فرآيند مهم تصميم گيري پنهان شده است. فرايند تصميم گيري خريد، به مراحلي گويند كه مشتري طي مي‎كند تا براي خريد، موفق به تصميم گيري شود. در اين زمينه مدل‌هاي زيادي وجود دارد كه هدف اين مدل‌ها شناخت رفتار مصرف كننده است. در ادامه بعضي از اين مدل‎ها آورده شده‎اند.

مدل‎هاي رفتار خريد

ارتباط مديريت فروشگاه اينترنتي و رفتار مشتري

ارتباط مديريت فروشگاه اينترنتي و رفتار مشتري

    1. مدل رفتار خريد كاتلر

اين مدل از 4 بخش محركهاي بازاريابي، محركهاي كلان، جعبه سياه خريدار و واكنشهاي خريدار تشكيل شده است.جعبه سياه خريدار از 2 قسمت تشكيل شده است. قسمت اول خصوصيات فردي خريدار است كه روي درك و واكنش او نسبت به محرك تاثير دارد و قسمت دوم فرايند تصميم گيري خريدار است كه روي رفتار او تاثير دارد .

    2. مدل رفتار خريد هوارد – شث

در اين مدل تلاش مي شود تا توضيح داده شود كه چگونه ازطريق يادگيري، داده‌هاي خاصي در پاسخ به محركهاي بازاريابي به محركهايي نظير خريد و يا ديگر پاسخهاي رفتاري تبديل مي شوند .اين مدل شكل ويرايش يافته يك تلاش منظم و سيستماتيك قبلي براي بنا كردن يك نگرش و تئوري عميق از فرايند تصميم گيري مصرف كنندگان است .

  3. مدل رفتار خريد انگل –كولات –بلاك ول

اين مدل اساسا به عنوان يك طرح براي سازماندهي ساختار دانش مربوط به رفتار مصرف كننده به كار گرفته مي شود. مدل مذكور از كانالهاي ويرايش متعددي تشكيل شده است كه هدف اين ويرايش ها بهينه سازي و نيز هرچه بيشتر شفاف شدن روابط بين اجزا اصلي و فرعي بوده است .

قبل از اينكه پيامي مورد بهره‌برداري قرار گيرد مصرف كننده بايد از آن اگاهي يابد به پيامهاي دريافت شده‌، ظرفيت پردازش اطلاعات تخصيص دهد، محرك و انگيزه را تعبير و تفسير كند، به وسيله اين انگيزه ترغيب شود، وسط تبديل و انتقال ورودي و داده‌ها به حافظه بلند مدت پيامها را حفظ كند .

در خريد اينترنتي مشتريان سايت فروشگاهي همانند مراجعه به كاتالوگ كالا بر اساس تصاوير محصول، اطلاعات كيفي و تبليغات، بدون مشاهده‎ي كالا از نزديك و لمس آن تصميم به خريد مي‎گيرند. بنابراين براي مجاب كردن مشتري به اين نوع از خريد بايد مديران فروشگاه با روش‎هاي مختلف از قبيل طراحي فروشگاه با اصول روانشناسي، نمايش نماد اعتماد الكترونيك، ارائه‎ي اطلاعات از خود و … اعتماد او را جلب كنند. در ادامه اين مقاله از طراحي فروشگاه اينترنتي فركام  به بررسي كليدي ترين فاكتورها در مديريت سايت فروشگاهي براي ترغيب كاربران به خريد اينترنتي مي‎پردازيم.

مديريت رفتار مشتري در فروشگاه اينترنتي

ارتباط مديريت فروشگاه اينترنتي و رفتار مشتري

همانطور كه مي‎دانيد فروشگاه‎هاي اينترنتي زيادي بر بستر اينترنت شكل گرفته‎اند و رقابت بين اين نوع فروشگاه‎ها با زياد شدن تعداد آنها روز به روز در حال افزايش است. حال براي موفقيت در اين بازار رقابتي تنگاتنگ بايد آيتم‎هاي بيشتري نسبت به فروشگاه‎هاي آنلاين ديگر ارائه داد تا مشتري وادار به خريد شود. اين آيتم‎ها مي‎تواند شامل پشتيباني مشتري پس از فروش، پاسخگويي بهتر به مشتري نسبت به رقبا، ارائه‎ي اطلاعات كامل‌تر، تخصصي بودن محصولات فروشگاه يا ضمانت محصولات و … باشد. اما چيزي كه در اين ميان اهميت دارد اين است كه نحوه‌ي ارائه‎ي خدمات كامل‎تر به نحوي باشد كه مشتري درك كند كه با خريد از فروشگاه شما چه چيز بيشتري عايدش مي‎شود. در ادامه به توضيح برخي از اين امكانات مي‎پردازيم.

   عدم دريافت هزينه‎ ارسال

يكي از عواملي كه مشتري را ترغيب به خريد اينترنتي مي‎كند عدم دريافت هزينه‎ي ارسال كالا مي‎باشد. پس بهتر است بجاي اعمال تخفيف بر روي جنس، در فروشگاه‎هاي اينترنتي ارسال اجناس براي مشتري رايگان باشد. بدين صورت مشنري ترغيب به خريد كالاي مورد نياز خود به صورت اينترنتي از فروشگاه مذكور مي‎شود.

 پيشنهادهاي ويژه

اگر در سايت‎هاي فروشگاهي قسمتي تحت عنوان پيشنهاد شگفت انگيز وجود داشته باشد بسيار مورد استقبال كاربران سايت قرار مي‎گيرد، چرا كه كاربران بعد از ورود به سايت فروشگاهي به دنبال اجناس تخفيف خورده در فروشگاه هستند. به همين دليل است كه در اكثر فروشگاه‎هاي اينترنتي معروف، پيشنهاده ويژه وجود دارد.

  شخصي سازي تجربه خريد

در خريد در دنياي واقعي به علت وجود فروشنده و امكان تعامل مشتري با او، مشتري خريدي شخصي سازي شده را تجربه مي‎كند و اين يكي از دلايل رونق فروشگاه‎هاي واقعي مي‎باشد. اما در محيط مجازي تجربه‎ي خريد شخصي سازي شده به سختي و با رعايت فنون تخصصي امكان پذير است. بدين صورت كه مي‎بايست يك تيم متشكل از متخصصان هوش مصنوعي با تجزيه و تحليل داده‎هاي جمع‎آوري شده از رفتار مشتري، الگوهاي رفتاري او را استخراج كنند و در طراحي سايت فروشگاهي بكار بگيرند.

تصاوير با كيفيت محصولات

يكي از دلايل رغبت مردم به خريد فيزيكي در فروشگاه‎هاي واقعي نسبت به خريد اينترنتي اين است كه مي‌توانند محصول را از نزديك مشاهده كرده و آن را لمس كنند. براي جبران اين كمبود و شبيه سازي خريد واقعي در فضاي مجازي مي‎بايست با كمك عكس‌ و ويديوهاي باكيفيت، اين قضيه را جبران كرد.

ذخيره سازي سبد خريد رها شده و يادآوري آن

در فروشگاه اينترنتي بايد قابليت ذخيره‎ي سبد خريد مشتري وجود داشته باشد، چرا كه آمارها نشان مي‎دهد اكثر كاربران مراحل خريد را تا پيش از مرحله‎ي پرداخت انجام مي‎دهند ولي در زمان پرداخت آن را به دلايل مختلفي رها مي‎كنند. حال اگر در فروشگاه اينترنتي سيستم يادآوري سبد كالاي رها شده از طريق ايميل، پيامك و … به مشتري وجود داشته باشد؛ امكان تكميل فرايند خريد و ثبت نهايي آن وجود دارد.

جستجوي قدرتمند

هر جه سيستم جستجوي محصولات وب‎سايت قوي‎تر باشد، مشتري بهتر و راحت تر مي‎تواند به محصول مورد نظر خود در سايت دستيابي پيدا كند و به همان ميزان احتمال خريد او از سايت بيشتر مي‎گردد. بدين معني كه اگر وب‎سايت فروشگاهي داراي سيستم جستجوي قدرتمند باشد مشتري را بهتر وادار به خريد مي‎كند. بنابراين سيستم جستجو نقش مهمي بر فروش محصولات دارد تا جايي كه اخيرا سيستم جستجوي تصويري نيز در برخي از فروشگاه‌ها طراحي شده است؛ به نحوي كه مشتري با آپلود عكس بتواند محصولات مشابه را در فروشگاه بيابد.

فيلتر كردن محصولات

در تمامي فروشگاه‎هاي حرفه‎ايي قابليت فيلتر كردن محصولات بر اساس ويژگي‎هاي كالا وجود دارد. اين قابليت جستجوي محصول مورد نظر را به راحتي امكان پذير مي‎سازد و تاثير بسزاي بر روي تجربه‎ي كاربري در سايت فروشگاهي حرفه‎ايي مي‎گذارد.

در طراحي فروشگاه اينترنتي اگر تمامي موارد بالا رعايت گردد، مي‎توان ادعا كرد كه آن فروشگاه، فروشگاه موفقي خواهد بود. براي طراحي فروشگاه آنلاين موفق با گنجاندن موارد بالا مي‎بايست طراحي سايت فروشگاهي را به دست افراد خبره سپرد. فركام با بكارگيري نيروهاي خبره در زمينه‎ي طراحي فروشگاه اينترنتي اقدام به ساخت فروشگاه‌هاي آنلاين با رعايت تمامي موارد بالا مي‎كند.

سخن پاياني

فركام علاوه بر طراحي تمام امكانات ذكر شده، مواردي از قبيل ارائه‎ي اطلاعات از محصول به صورت كاربرپسند، ارائه‎ي روش‎هاي پرداخت و ارسال مختلف، وجود صفحه‎ي نظرات ساير مشتريان در رابطه با كالا، اخذ مجوزهاي فروشگاه اينترنتي مانند نماد الكترونيكي و گواهينامه SSL و … را نيز در طراحي هاي خود گنجانده است تا كاربران فروشگاه اينترنتي رغبت بيشتري نسبت به خريد از خود نشان دهند و كسب و كار هدف موفقيت آميز عمل نمايد.

CRM چيست؟

۳۱ بازديد

CRM چيست؟ اين يك تعريف ساده از CRM است. نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) يك فناوري براي مديريت كليه روابط و تعاملات شركت يا فروشگاه اينترنتي شما با مشتريان و مشتريان بالقوه است. هدف ساده است: بهبود روابط تجاري براي رشد تجارت خود. نرم افزار CRM به شركت ها كمك مي كند تا با مشتريان در ارتباط باشند، روندها را ساده كرده و سودآوري را بهبود بخشند.

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري CRM

CRM چيست؟

CRM چيست؟

وقتي مردم در مورد CRM صحبت مي كنند ، معمولاً به نرم افزار CRM اشاره مي كنند ، ابزاري كه به مديريت تماس، مديريت فروش، بهره وري نمايندگي و غيره  در شركت و فروشگاه اينترنتي كمك مي كند. اكنون نرم افزار CRM  فركام مي تواند براي مديريت روابط مشتري در كل چرخه عمر مشتري، بازاريابي گسترده، فروش، تجارت ديجيتال و تعاملات خدمات مشتري استفاده شود.

 CRM به شما كمك مي كند تا در طول چرخه زندگي خود با آنها از جمله يافتن مشتريان جديد، برنده شدن در مشاغل آنها و ارائه پشتيباني و خدمات اضافي در طول روابط خود، بر روابط سازمان خود با افراد منفرد تمركز كنيد.

نرم افزار CRM مناسب چه كساني است؟

 نرم افزار CRM براي همه، از جمله فروش، خدمات به مشتري، توسعه تجارت، جذب نيرو، بازاريابي يا هر شغل ديگر مي باشد. راهي بهتر براي مديريت تعاملات و روابط خارجي است كه باعث موفقيت مي شود. نرم افزار CRM به شما امكان مي دهد اطلاعات تماس مشتري و مشتري را ذخيره كنيد، فرصت هاي فروش را شناسايي كنيد، موارد مربوط به خدمات را ضبط كنيد و كمپين هاي بازاريابي را مديريت كنيد ، همه در يك مكان مركزي  و اطلاعات مربوط به هر تعامل مشتري را در دسترس هر كسي در شركت خود قرار دهيد كه ممكن است به آن احتياج داشته باشد.

با قابليت مشاهده و دسترسي آسان به داده ها ، همكاري و افزايش بهره وري آسان تر است. هر كس در شركت شما مي تواند ببيند كه چگونه با مشتري ارتباط برقرار شده است، آنچه را كه خريداري كرده اند، آخرين زمان خريد خود را، آنچه را پرداخت كرده اند و موارد ديگر. CRM مي تواند به شركت ها در هر اندازه كمك كند تا رشد كسب و كار را افزايش دهند ، و مي تواند به ويژه براي يك تجارت كوچك مفيد باشد، جايي كه تيم ها اغلب نياز به يافتن راه هايي براي كار بيشتر با كمتر دارند.

نرم افزار CRM ركن اصلي يراي تجارت شما

CRM بزرگترين و سريعترين رده نرم افزار كاربردي سازماني است و پيش بيني مي شود هزينه هاي جهاني CRM تا سال 2027 به 114.4 ميليارد دلار برسد. اگر تجارت شما ادامه يابد، شما به يك استراتژي براي آينده احتياج داريد كه در اطراف مشتريان شما باشد و توسط فن آوري مناسب فعال مي شود. شما براي فروش، اهداف تجاري و سودآوري اهداف داريد. اما داشتن اطلاعات به روز و قابل اعتماد در مورد پيشرفت شما مي تواند مشكل باشد. چگونه بسياري از جريان هاي داده حاصل از فروش، خدمات به مشتري، بازاريابي و نظارت بر شبكه هاي اجتماعي را به ترجمه مي كنيد.

 crm و جمع آوري اطلاعات مفيد تجاري

CRM چيست؟

CRM چيست؟

نرم افزار CRM فركام مي تواند نماي كاملي از مشتريان شما داشته باشد. شما مي توانيد همه چيز را در يك مكان مشاهده كنيد. يك داشبورد ساده و قابل تنظيم كه مي تواند سابقه قبلي مشتري با شما، وضعيت سفارشات وي، هرگونه مشكلات برجسته خدمات مشتري و موارد ديگر را براي شما بازگو كند. حتي مي توانيد انتخاب كنيد كه اطلاعات مربوط به فعاليت عمومي آنها در شبكه هاي اجتماعي را شامل شود.

مواردي كه دوست دارند و دوست ندارند ، آنچه در مورد شما يا رقباي شما مي گويند و به اشتراك مي گذارند. بازاريابان مي توانند از يك راه حل CRM براي مديريت و بهينه سازي كارزارها و سفرهاي هدايت شده با رويكرد داده محور استفاده كنند و خط لوله فروش يا چشم اندازهاي آينده را بهتر درك كرده و پيش بيني را ساده تر و دقيق تر كنند. شما در هر فرصت يا هدايتي كاملاً واضح و قابل مشاهده خواهيد بود و مسير روشني از سوالات تا فروش را به شما نشان مي دهد. برخي از بزرگترين دستاوردها در بهره وري و ايجاد تغيير در كل شركت به سمت مشتري مداري مي توانند ناشي از فراتر رفتن از CRM فقط يك ابزار فروش و بازاريابي و جاسازي آن در تجارت شما باشند. از امور مالي گرفته تا خدمات مشتري و مديريت زنجيره تامين. اين كمك مي كند تا اطمينان حاصل شود كه نيازهاي مشتري در خط مقدم فرآيند تجارت و نوآوري قرار دارند.

اگرچه نرم افزارهاي CRM به طور سنتي به عنوان ابزارهاي فروش و بازاريابي مورد استفاده قرار مي گرفتند ، اما خدمات و پشتيباني مشتري بخشي از CRM در حال افزايش است و نقشي اساسي در مديريت ارتباط جامع مشتري است. مشتري امروز ممكن است در يك كانال – مثلاً توييتر – مشكلي را مطرح كند و سپس براي حل و فصل خصوصي آن به ايميل يا تلفن تغيير دهيد. يك سيستم عامل CRM فركام به شما امكان مي دهد بدون از بين بردن رديابي، پرس و جو را از طريق كانال ها مديريت كنيد و به فروش ، خدمات و بازاريابي ديد واحدي از مشتري را براي اطلاع از فعاليت هاي او مي دهد. توانايي اتصال اين سه عملكرد و تيم هايي كه آنها را در يك پلت فرم و با يك ديدگاه به مشتري ارائه مي دهند ، براي ارائه تجارب مرتبط و مرتبط بسيار ارزشمند است.

نرم افزار CRM چه كاري انجام مي دهد؟

يك راه حل مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به شما كمك مي كند تا با سازماندهي اطلاعات مشتري و چشم انداز مشتريان جديدي پيدا كنيد ، كسب و كار آنها را برنده شويد و آنها را راضي نگه داريد تا به شما كمك كند روابط قوي تري با آنها برقرار كرده و تجارت خود را سريعتر رشد دهيد. نرم افزارهاي CRM با جمع آوري وب سايت ، ايميل ، تلفن و داده هاي رسانه هاي اجتماعي مشتري – و موارد ديگر – در چندين منبع و كانال شروع مي شوند. همچنين ممكن است به طور خودكار ساير اطلاعات ، مانند اخبار اخير در مورد فعاليت شركت را به خود جلب كند و مي تواند اطلاعات شخصي مانند تنظيمات شخصي مشتري در ارتباطات را ذخيره كند. ابزار CRM اين اطلاعات را سازماندهي مي كند تا سوابق كاملي از افراد و شركت ها را به شما ارائه دهد ، بنابراين مي توانيد رابطه خود را با گذشت زمان بهتر درك كنيد.

با نگاه تلفيقي به هر مشتري و مشتري ، از نرم افزار CRM براي مديريت فعاليتها و تعاملات روزمره مشتري استفاده مي شود. از منظر بازاريابي ، اين بدان معني است كه از طريق كمپين ها و سفرهاي بازاريابي ديجيتال ، چشم اندازهاي خود را با پيام مناسب ، در زمان مناسب ، درگير مي كنيد. براي فروش ، نمايندگان مي توانند با ديد واضحي از خط لوله خود ، سريعتر و هوشمندتر كار كنند و پيش بيني دقيق تري را انجام دهند. تيم هاي بازرگاني مي توانند به سرعت تجارت الكترونيكي – از سفارشات آنلاين تا وانت در حاشيه – را براي خريداران مصرف كننده خود (تجارت B2C) و خريداران مشاغل (تجارت B2B) راه اندازي و مقياس بندي كنند. و نمايندگان خدمات مشتري مي توانند به نيازهاي مشتري در هر كانالي – از خانه ، محل كار يا دفتر – پاسخ دهند.

يك سيستم عامل CRM همچنين مي تواند به ساير برنامه هاي تجاري متصل شود كه به شما در توسعه روابط مشتري كمك مي كند. راه حل هاي CRM امروزه بازتر هستند و مي توانند با ابزارهاي تجاري مورد علاقه شما مانند امضاي اسناد، حسابداري و صورتحساب و نظرسنجي ها ادغام شوند ، به طوري كه اطلاعات از هر دو طريق جريان مي يابد تا شما يك ديد 360 درجه واقعي از مشتري خود داشته باشيد.

15 طراحي سايت فروشگاهي زيبا براي الهام گرفتن

۲۱ بازديد

15 طراحي سايت فروشگاهي زيبا براي الهام گرفتن

اگر طراحي سايت فروشگاهي زيبا و بسته بندي محصولات خود را به زيبايي به بازديد كنندگان خود ارائه نمي دهيد، قطعاً سرمايه خود را هدر داده ايد. مردم واقعاً يك كتاب را بر اساس جلد آن قضاوت نمي كنند ، نه؟ البته كه مي كنند!

چه ارائه غذا در يك رستوران شيك و چه جديدترين محصول اپل، به نظر مي رسد انسان ها فقط چيزهايي را دوست دارند كه به زيبايي طراحي شده اند. همين اصل براي وب سايت ها ، به ويژه در زمينه تجارت الكترونيكي اعمال مي شود.

طراحي هاي جذاب و طراحي وب سايت هاي فروشگاهي جذاب هميشه نقشي اساسي در يك استراتژي فروش آنلاين و بازاريابي موفق داشته اند. به اين دليل كه طراحي زيبا و يك پالت رنگي عالي مي تواند ارزش درك شده محصولات شما را افزايش دهد.

چه چيزي باعث ايجاد يك وب سايت فروشگاهي خوب ميشود؟

مردم هر بار كه وارد سايت مي شوند در مورد طراحي وب سايت فروشگاهي شما قضاوت مي كنند. در واقع، مطالعات نشان داده است كه 50 ميلي ثانيه طول مي كشد تا مرورگرها تصميم بگيرند كه در يك سايت باقي مي مانند يا نه. شما 05/0 ثانيه فرصت داريد تا كاربران را تحت تأثير قرار دهيد ، به همين دليل طراحي فروشگاه اينترنتي شما بسيار مهم است.

چه در شرف ايجاد يك سايت فروشگاه آنلاين كاملاً جديد باشيد و چه به فكر طراحي مجدد سايت فروشگاهي فعلي خود افتاده ايد، ليست زير از 15 طراحي سايت فروشگاهي زيبا به شما الهام بخشد تا براي طراحي سايت فروشگاهي خود ايده بگيريد پس با طراحي سايت فروشگاهي فركام همراه شويد.

1. The Greats Brand

 The Greats Brand

2. Mammoth & Co.

1. The Greats Brand

3. Joined + Jointed

3. Joined + Jointed

4. Locals Apparel

 Locals Apparel

5. Tradestone Confections

Tradestone Confections

6. Mah Ze Dahr Bakery

 

 Mah Ze Dahr Bakery

7. Indochino

 Indochino

8. Uppercup

 Uppercup

9. Shwood

 Shwood

11. Orlando Berlin Fashion

Orlando Berlin Fashion

12. Functionals

 Functionals

13. Bold & Noble

 

Bold & Noble

14. Big Cartel Shop

Big Cartel Shop

15. Walked & Worn

Walked & Worn