سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

آرشیو بهمن ماه 1399

ارائه‌دهنده‌ي راهكارهاي نرم‌ افزاري سازماني و شركتهاي متوسط

بهترين سايت ساز 2021

۲۱ بازديد

در اين مقاله از گروه نرم افزاري فركام از برترينهاي طراحي سايت كشور به معرفي بهترين سايت ساز 2021 از نظر قيمت ها، ويژگي ها و موارد ديگر را براي مارك هاي مطرح ميباشد را مورد بررسي و مقايسه قرار خواهيم داد.

سايت ساز square online

  • ايده آل براي كسب و كارهاي كوچك و راه حلي براي شركت هاي كوچك
  • عالي براي فروشگاه اينترنتي شما

بهترين سايت ساز 2021

سايت ساز Squarespace

  • از الگوهاي پيشرفته براي دريافت يك وب سايت بسيار آسان است
  • هنر ، الگوهاي مدرن
  • 70 الگو در طيف وسيعي از دسته هاي مختلف
  • طراحي هاي جسورانه، منحصر به فرد و مدرن بهينه شده براي همه دستگاه ها
  • به راحتي قابل تنظيم است، تا حد قابل توجهي در ويرايش CSS
  • دريافت يك وب سايت زيبا و بدون دردسر كم
  • چندين ويژگي يكپارچه به جاي پلاگين براي نصب
  • پشتيباني 24 ساعته در هفته با پاسخ يك ساعته به ايميل
  • گزينه هاي متعدد براي ادغام تجارت الكترونيكي
  • برنامه هايي با قيمت مناسب
  • با شروع از 12 دلار در ماه
  • همه برنامه ها با پهناي باند ، فضاي ذخيره سازي و دامنه نامحدود ارائه مي شوند
  • دوره آزمايشي رايگان 14 روزه و بدون نياز به اطلاعات كارت اعتباري

بهترين سايت ساز 2021

سايت ساز network solutions

  • SEO و ابزارهاي بازاريابي
  • بسته هاي انعطاف پذير
  • راه حل شبكه Ecom
  • گزينه عالي براي شركت هاي كوچك
  • ظرفيت 100000 محصول. الگوهاي رايگان وب سايت هاي متنوع و قابل تنظيم
  • ابزارهاي جامع جستجوگرها و بازاريابي
  • گزارش هاي تحليلي و عملكردي. پيشنهادهاي تخفيف و كد كوپن. ويژگي Add-A-Store
  • كوپن تخفيف در چندين طرح

سايت ساز network solutions

سايت ساز Web.com

 سايت ساز Web.com 

سايت ساز WordPress.com

  • طرح هاي زيبا و سفارشي
  • ميزباني سريع و ايمن
  • ويژگي هاي قدرتمند ساخت وب سايت براي كمك به شما در انتشار هر چيزي، در هر مكان
  • مناسب با هر بودجه اي

سايت ساز WordPress.com

با افزايش خريدهاي اينترنتي، جابجايي به يك فروشگاه آنلاين مزاياي بي شماري دارد. اما تعداد بسيار زياد گزينه هاي راه اندازي يك وب سايت مي تواند طاقت فرسا باشد. به همين دليل طراحي سايت فركام در تجارت الكترونيكي جزء محبوب ترين و سازنده ترين طراحان وب سايت هابوده است و ما اطلاعاتي را بر اساس تجربه دست اول با سازندگان وب سايت ارائه مي دهيم تا به شما كمك كنيم بهترين تصميم را براي نيازهاي خاص خود بگيريد و در كمترين زمان فروشگاه اينترنتي خود را طراحي نماييد.

گروه نرم افزاري فركام براي صاحبان مشاغل و كسب و كارهاي بزرگ و كوچك كه مي خواهند فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنند مشاوره رايگان دارد .

آينده فروشگاه اينترنتي در عصر كرونا

۱۸ بازديد

روند تجارت الكترونيكي و طراحي سايت فروشگاهي

آينده فروشگاه اينترنتي در عصر كرونا – سالها پيش، قبل از بروز همه گيري COVID-19، برخي از مشاغل وقت خود را براي راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي صرف كردند. اما خرده فروشان براي جابجايي فروشگاه به آنلاين چندان رغبتي نداشتن زيرا كه مشتريان آنها به خريد در فروشگاه عادت كرده بودند.

در سال 2020 ، ويروس كرونا اين تفكر را كه فروشگاه فيزيكي بهتر است را ويران كرد و اهميت نياز به تجارت الكترونيكي و فروشگاه هاي اينترنتي را تسريع كرد. اكنون اين استراتژي فروش براي تمامي مشاغل و كسب و كارها يك امر ضروري و آنها اين فرصت را دارند تا با زيرساخت هاي مناسب، به صورت آنلاين حركت كنند.

در اينجا چندين كليد براي دنبال كردن روند تجارت الكترونيكي و طراحي سايت فروشگاهي را در چشم انداز امروز وجود دارد كه گروه نرم افزاري فركام در مقاله ذيل به اين ميپردازد .

 

آينده فروشگاه اينترنتي در عصر كرونا

آينده فروشگاه اينترنتي در عصر كرونا

از ديجيتالي شدن و فروشگاه اينترنتي استقبال كنيد

آينده تجارت الكترونيك چيست؟ خريد آنلاين در ايران در ماه اسفند 98 به دليل همه گيري 30 درصد افزايش داشت. حركت به سمت خريد آنلاين قسمت مهمي از تأثير ويروس كرونا در اقتصاد است و آينده تجارت الكترونيكي شلوغ به نظر مي رسد. اطمينان حاصل كنيد كه شما و مشاغل خود آمادگي مقابله با افزايش سفارشات آنلاين را داريد.

به عنوان مثال، مديريت موجودي كالا مي تواند يك معضل بزرگ براي مشاغل تجاري باشد كه رويكردي تعهدآميز براي حركت آنلاين دارند. بدون مشاهده دقيق و همه جانبه موجودي كالا، فروشندگان ممكن است كالاهايي را براي فروش بصورت آنلاين عرضه كنند كه با خريد اولين كالاهاي داخل فروشگاه از دسترس خارج شوند. اين نوع خطاها ممكن است براي مشتريان استرس پذير قابل بخشش نباشد.

ايجاد كاتالوگ كالاي ديجيتال و حفظ آن با يكپارچگي در زمان واقعي درمورد قيمت و در دسترس بودن كليد تحقق افزايش فروش آنلاين، بدون به خطر انداختن تجارب ضعيف مشتري نسبت به عدم صحت موجودي كالا است.

پيچيدگي را در فروشگاه اينترنتي به حداقل برسانيد

اطمينان از اينكه كاتالوگ شما به بهترين شكل ارائه شده و قابل خريد است نيز براي راه اندازي يك فروشگاه آنلاين موفق ضروري است. مصرف كنندگان انتظار دارند تصاوير با كيفيت بالا و برآورد دقيق هزينه و زمان براي محصولات موجود براي تحويل يا تحويل در دسترس باشد ، اما مشاغل گاهي اوقات در تلاشند تا محصولات خود را براي اولين بار به صورت آنلاين به صورت مثر در بازارهاي فروش اينترنتي تجارت كنند.

با آجر و ملات پل هاي جديد بسازيد

برخي از تغيير رفتارهاي مصرف كننده ناشي از همه گيري احتمالاً براي سالهاي آينده ادامه خواهد داشت. اين تغييرات در حال حاضر خرده فروشان را مجبور مي كند تا روش هاي خلاقانه جذب مشتري در فروشگاه و ايجاد ارتباطات جديد بين محيط هاي آنلاين و آجر و ملات را ايجاد كنند.

مشاغل بايد هر دو مشتري را در جاهايي كه راحت خريد مي كنند – از جمله كانالهاي آنلاين و رسانه هاي اجتماعي – ملاقات كنند و انواع پرداختي را كه مي خواهند استفاده كنند بپذيرند، كه به طور فزاينده اي شامل گزينه هاي بدون تماس و مبتني بر تلفن هاي هوشمند مانند كدهايQR ، Apple Pay و Google Pay مي شود.

تحقيقات نشان مي دهد كه 1.31 ميليارد نفر تا سال 2023 از برنامه هاي پرداخت تلفن همراه استفاده خواهند كرد و در طي همه گير شدن بيماري، پرداخت كيف پول موبايل به 50 درصد افزايش يافت، روندي كه بعيد است معكوس شود. از آنجا كه مشاغل از رويكردهاي بدون كانال و بدون تماس استفاده مي كنند و روند فروش آنلاين را دنبال مي كنند، مي توانند از ابزار فروش اينترنتي، ايميل و ساير ابزارهاي ارتباطي براي آگاهي دادن به مشتريان در مورد تغييراتي كه براي ايمني ايجاد مي شود و محصولات و خدمات جديد در دسترس هستند استفاده كنند.

تكامل آن محصولات و خدمات براي يك چشم انداز متاثر از بيماري همه گير ممكن است به معناي يافتن راه هاي جديد براي فروش موجودي تجارت و تخصص آن باشد. مواردي نظير آموزش، درس، رويداد و فروش محدود مي تواند به صورت آنلاين، از طريق اجتماعي يا در فروشگاه (در صورت اجازه ايمني) ارائه شود. اين امر ضمن ايجاد تعميق در روابط مشتري، به ايجاد جريان هاي درآمدي جديد براي مشاغل كمك مي كند.

فروشگاه اينترنتي استراتژيك را راه اندازي كنيد

ملاقات با مشتريان در جايي كه هستند و ايجاد روابط جديد يا جديد با مشتريان، به طور فزاينده اي به معناي پذيرفتن فروش اجتماعي است كه يكي از مهمترين روند تجارت الكترونيكي و فروش آنلاين است كه بايد در نظر گرفته شود. اكنون كه خرده فروشان نمي توانند به همان اندازه از نظر فيزيكي با خريدارانشان نزديك شوند، رسانه هاي اجتماعي هم براي ارتباط با آنها و هم براي جابجايي كالاها ضروري است.

اما دقيقاً مانند يك فروشگاه اينترنتي سنتي، استراتژي فروش اينستاگرام يا فيس بوك را نمي توان به تنهايي و در يك سيلو اجرا كرد. كارآمدترين مشاغل رويكردي متمركز در فروش اجتماعي دارند – غالباً مجموعه خاصي از اقلام را به صورت هدفمند و با مدت زمان محدود مي فروشند – كه با ساير عمليات فروش آنلاين و فروشگاه اينترنتي آنها يكپارچه است.

براي مثال، اينستاگرام چندين راه براي فروش اجتماعي متمركز ارائه مي دهد. اين موارد شامل برچسب گذاري محصول (براي خوراكهاي قابل خريداري اينستاگرام، استوري ها يا “ميني سايت ها” با پيوندهاي بيولوژيكي)، پرداخت از طريق پيام مستقيم (جايي كه خرده فروشان مي توانند از طريق پيوند صندوق پرداخت را بپذيرند) و ويژگي هاي “شمارش معكوس” براي ايجاد هيجان در حدود قطره محصول يا تبليغات با ارزش بالا.

مزاياي فروشگاه اينترنتي را چند برابر كنيد

بازاريابي و فروش در اينستاگرام و ساير كانال هاي اجتماعي مي تواند به سرعت گران شود، به همين دليل است كه مشاغل بايد به طور كلي درباره طراحي سايت فروشگاهي فكر كنند. به عنوان مثال نوعي محتواي بصري با كيفيت بالا كه كالاها را در اينستاگرام جابجا مي كند، براي ايجاد زمان و تلاش قابل توجهي نياز دارد. اگر مشاغل در فكر مفيدترين توليد محتواي خود نباشند، بدون ديدن بازدهي درآمدشان، منابع زيادي را به فروش اجتماعي تخليه مي كنند.

يك رويكرد متفكرانه تركيبي از محتواي كوتاه مدت، مبتني بر زمان و تفكر هميشه سبز براي استفاده مجدد از منابع در صورت امكان با استفاده از آنها در كانال هاي آنلاين و رسانه هاي اجتماعي براي ايجاد ثبات در نام تجاري ديجيتال و استراتژي هاي تعامل مشتري است.

اين نوع سازگاري به مشتريان كمك مي كند تا از طريق كانال هاي جديد به خريد عادت كنند، همانطور كه به كسب و كارها كمك مي كند تا مزاياي طراحي سايت فروشگاهي را چند برابر كنند. اين مزايا امروز و در آينده قابل توجه است. با داشتن زير ساخت هاي ديجيتالي و كاتالوگ محصول، كسب و كارها با نرم افزار هاي فروش آنلاين و فروش اينترنتي يك بخش اصلي از مدل كسب و كار خود، به كارآيي هاي جديدي پي مي برند.

اصول طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

۱۷ بازديد

10 اصل طراحي فروشگاه اينترنتي برتر

براي يك وب سايت فروشگاهي موفق

اصول طراحي سايت فروشگاه اينترنتي – خريد آنلاين به بخشي جدايي ناپذير از زندگي امروزي تبديل شده است. با دسترسي به محصولات تحويل درب منزل شما، هر روز وب سايت هاي فروشگاهي محبوبيت بيشتري پيدا مي كنند. در دسترس بودن بيشتر محصولات به صورت آنلاين، درآمد را براي صاحبان مغازه هاي خرده فروشي دشوار مي كند. اين خرده فروشان را مجبور كرده است تمركز خود را به نرم افزار هاي فروش آنلاين معطوف كنند و از طريق فروش آنلاين خود به حداكثر مشتري برسند.

اولين چيزي كه در مورد يك وب سايت فروشگاهي مشاهده مي كنيد چيست؟ پاسخ اين است – طراحي. مهم نيست كه عملكرد وب سايت شما يا محصولات شما چقدر خوب باشد ، اولين نكته بايد طراحي و طرح آن باشد. همه ما از تشديد رقابت در دنياي فروش اينترنتي و تجارت الكترونيك اطلاع داريم. از اين رو، براي جلب بازديدكنندگان و جستجوي آنها در محصولات موجود در فروشگاه اينترنتي شما، طراحي سايت فروشگاهي و رابط كاربري بايد آنقدر چشمگير باشد كه بتواند توجه آنها را فوراً جلب كند.

كاربران اينترنت به اندازه كافي هوشمند هستند كه مي توانند يك وب سايت معتبر يا با كيفيت را از يك وب سايت متفاوت تشخيص دهند. اين آمار نشان مي دهد كه بيش از 80٪ از افراد آنلاين از طريق وب سايت هاي فروشگاهي چيزي سفارش داده اند كه از اين تعداد، بيش از 50٪ مردم محصولات را بيش از يك بار خريداري كرده اند. بگذاريد ما الزامات و اصول طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي را شناسايي كنيم تا بتوانيد از آنها حداكثر درآمد كسب كنيد.

 

اصول طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

اصول طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

1. كاربرپسند

پيمايش يك سايت فروشگاه اينترنتي بايد آسان باشد. يك فرآيند جستجوي آسان به كاربران امكان مي دهد به صفحات يا محصولات مختلف دسترسي پيدا كنند. آنها تمايل به خريد دارند. اين وب سايت ها همچنين بايد جزئيات و تصاوير كافي از بازديدكنندگان را در اختيار بازديدكنندگان قرار دهند تا بتوانند محصولات را به خوبي درك كنند، بدون اينكه آنها را لمس يا ببينند. هرچه واقع گرايانه تر به نظر برسد، شانس شما براي گرفتن تبديل بهتر است.

2. عناصر طراحي منحصر به فرد

با ديدن رقابت سخت در تجارت الكترونيك و فروشگاه هاي اينترنتي، ضروري است كه متفاوت از رقباي آنلاين خود باشيد. بازار پر از گزينه هاي خريد است و بايد دليل محكمي وجود داشته باشد كه كاربر بايد شما را از ساير دشمنان انتخاب كند. يك طراحي مبتكر بازديدكنندگان را مجبور به مرور سايت شما مي كند و فرصتي را براي شما فراهم مي كند تا بدون هيچ زحمتي مشتري هاي خود را تحت تأثير قرار دهيد. به ياد داشته باشيد، برداشت اول از اهميت بالايي برخوردار است.

براي اينكه خريداران متوجه شما در ميان رغبا شوند، بايد برخي از مولفه هاي جسورانه و غيرمعمول را در طراحي سايت فروشگاهي خود پياده سازي كنيد تا مدتها شما را به ياد بياورند و براي تجربه يك رابط كاربري منحصر به فرد، دوباره به سايت خود مراجعه كنيد. اين سايت بايد به گونه اي طراحي شود كه در خدمت كاربران باشد، چشم نواز باشد و روي محصولات تمركز كند. افرادي كه تازه كار خريد آنلاين هستند، بعضي اوقات تمايل دارند كه تمركز خود را فقط به سمت يك طراحي جذاب جلب كنند.

بايد به خاطر داشته باشيد كه طراحي اهميت خاص خود را در آوردن كاربران به وب سايت فروشگاهي شما دارد، اما كيفيت محصول نيز قابل توجه است. همچنين مي توانيد از طراحان باتجربه وب كمك بگيريد تا وب سايت شما حرفه اي تر به نظر برسد.

اصول طراحي سايت فروشگاهي

اصول طراحي سايت فروشگاهي

3. بر امنيت تأكيد كنيد

هر شخصي كه ترجيح مي دهد از وب سايت شما محصولات خريداري كند، بايد اطمينان داشته باشد كه اطلاعات شخصي و مالي وي ايمن است و قصد نداريد آنها را با شخص ثالثي به اشتراك بگذاريد. اطمينان حاصل كنيد كه درگاه پرداخت شما ايمن و مطمئن است ، در صورت عدم تأثير مستقيم بر هدايت و ثبت نام، درنهايت منجر به چالش نادرست اهداف فروش مي شود.

4. فناوري پاسخگو

برخي از طراحان تمايل دارند تا از كدگذاري سنگين HTML ، تصاوير در ابعاد بزرگ و فايلهاي بزرگ فلش براي بهبود طراحي و ظاهر وب سايت استفاده كنند. اما به هيچ وجه براي يك سايت فروشگاه اينترنتي مطلوب نيست، زيرا بارگذاري وب سايت را كند مي كند. شما نمي توانيد يك سايت بارگيري آهسته داشته باشيد زيرا هزاران رقباي ديگر در وب براي فروش محصولات مشابه وجود دارند. افراد آنقدر صبر و حوصله ندارند كه صبر كنند تا صفحات شما بارگيري شود و به سرعت به ساير گزينه هاي ممكن روي مي آورند. داشتن يك وب سايت بدون پاسخ قطعاً بر كسب و كار شما تأثير مي گذارد و مشتريان بالقوه خود را از دست مي دهيد.

5. مخاطب هدف خود را بشناسيد

شما بايد مشتريان خود را به خوبي بشناسيد و طراحي سايت فروشگاهي خود را متناسب با آن طراحي كنيد تا خدمات بهتري به آنها ارائه دهد. شما بايد نيازهاي آنها را بفهميد تا بتوانيد هنگام مرور محصولات خود احساس آرامش كرده و خدمات خود را در اختيار آنها قرار دهيد تا اعتماد آنها را جلب كند.

شما بايد مخاطبان هدف خود را شناسايي كرده و از الگوي خريد آنها بررسي كنيد. از اين طريق مي توانيد تجربه كاربري آنها را افزايش دهيد ، كه به طور مستقيم درآمد شما را جلب مي كند.

6. ستون جستجو را اضافه كنيد

گزينه جستجو براي هر وب سايت فروشگاه اينترنتي ضروري است، زيرا بازديد كنندگان ممكن است به دنبال محصول خاصي باشند كه براي خريد نياز دارند. مرور دسته هاي مختلف و جستجوي يك محصول خاص ممكن است به يك كار خسته كننده تبديل شود. بنابراين، به جاي اينكه كاربران در بسياري از دسته ها و فيلترها گم شون، مي توانيد به آنها اجازه دهيد مستقيماً فقط با تايپ كردن نام و جستجوي نتايج جستجو ، محصول را مرور كنند.

7. توصيفات موثر محصول

توضيحات محصول در سايت فروشگاه اينترنتي شما بسيار مهم است و مي تواند بر احكام خريدار شما تأثير بگذارد. هرچه جذابيت قلم ها، متن توصيفي، تصاوير و فيلم ها بيشتر باشد، خريدار ارتباط بهتري با نيازهاي خريد خود دارد. اين اساساً بخشي از طراحي نيست، با اين حال توجه به اين جزئيات قطعاً مي تواند بازگشت سرمايه شما را در طولاني مدت افزايش دهد.

8. طرح مينيماليستي

مينيماليسم در طراحي بهترين راه براي تأكيد بر سادگي و حذف عناصر زايد از سايت است. با اين حال ، درست رسيدن به مينيماليسم مي تواند كمي ساده باشد. با دقت انتخاب پالت رنگ، فضاي سفيد فراوان، تايپوگرافي جذاب و مهمتر از همه، تصميم گيري در مورد انتخاب عناصر مناسب طراحي و كنار گذاشتن موارد بي اهميت، برخي از عوامل كليدي است كه كاربران شما را دقيقاً به مكاني كه مي خواهند بروند راهنمايي مي كند.

علاوه بر اين، سايت هاي مينيماليستي اغلب سريعتر از وب سايت هاي آشفته فروشگاه ايترنتي توسعه مي يابند، منابع كمتري ادعا مي كنند و بارگذاري مي شوند.

9. نام تجاري سازگار

پيروي از هويت نام تجاري در سراسر سايت شما و ثابت نگه داشتن آن مي تواند به كاربران در تشخيص ارزش هاي تجاري و پيشنهادهاي انحصاري فروشگاه شما كمك كند. شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه فونت، پالت رنگ مخصوص مارك، تن عكس هاي محصول، متن هاي توصيفي، دكمه هاي فراخوان عمل و هر عنصر و سبكي كه در طراحي استفاده شده كاملاً از عرف ماركيت برند شما پيروي مي كند. اين امر همچنين به شما كمك مي كند تا با مشتريان عادي خود رابطه قوي و تجاري با مشتري برقرار كنيد.

10. دعوت به عمل كارآمد

هدف نهايي وب سايت شما افزايش نرخ تبديل و درآمدزايي بيشتر است و بنابراين، CTA ها در اينجا نقش حياتي دارند. هر چقدر CTA (تكنيك هاي بازاريابي اينترنتي) شما جسورانه و شهودي باشد، اگر كپي زير متوسط ​​داشته باشد، به درستي كار نمي كند. مخاطبان به دنبال راه حل به سايت شما آمده اند.

بنابراين، اطمينان حاصل كنيد كه كلمات استفاده شده در دكمه هاي فراخوان براي سوالات احتمالي آنها در نظر گرفته شده اند و آنها را دقيقاً به همان چيزي كه مي خواهند برسانند. به منظور ايجاد CTA هاي بسيار كارآمد، اطمينان حاصل كنيد كه كلمات استفاده شده به سمت افعال عمل محور متمركز شده اند. برخي از نمونه هاي چنين واژه هاي ماشه اي كه كاربران شما را وادار به كليك بر روي آنها مي كند عبارتند از:

در پايان روز؛ اگر يك دكمه كوچك دعوت به عمل داشته باشيد كه با ساير عناصر سايت شما مخلوط شود، حتي جذاب ترين نسخه نيز نرخ تبديل را افزايش نمي دهد. براي دستيابي CTA به CTR بالاتر، رنگ هاي متضاد نقش بسزايي دارند. بنابراين، آيا از يك رنگ قرمز، آبي يا جلوه برجسته ديگري روي دكمه تماس براي اقدام استفاده مي كنيد، مطمئن شويد كه از دست دادن آن براي كاربر غيرممكن است.

نتيجه

درست مانند فروشگاه هاي خرده فروشي فراوان ، وب سايت هاي فروشگاهي بيشماري نيز در شبكه جهاني وب وجود دارند. اما ، همانطور كه فرد ترجيح مي دهد هنگام خريد به برخي فروشگاه هاي خاص مراجعه كند، اين مورد در مورد خريد آنلاين نيز وجود دارد. بنابراين، مهم نيست كه استراتژي هاي بازاريابي شما چقدر هوشمند باشد، شما نمي توانيد مخاطبان خود را درگير كنيد، مگر اينكه ويترين فروشگاه اينترنتي شما يك طرح كلي نداشته باشد.

بنابراين نمي توان اهميت يك طراحي جذاب براي سايت فروشگاه اينترنتي شما را انكار كرد. بنابراين، جدا از به نمايش گذاشتن طيف گسترده اي از محصولات، بدون درز نگه داشتن فرآيند پرداخت و شامل گزينه هاي جستجوي مناسب در سراسر سايت، به اصول طراحي فروشگاه اينترنتي خود نيز توجه كافي داشته باشيد. اين اولين برداشت شما از كاربر است. هرچه سايت شما براي مخاطبان شما آسان تر باشد، براي كسب و كار شما بهتر است.